Sumbangan Derma Buat Keluarga dan Adik Fatin Pesakit Kanser Darah Diperlukan

Share:

( BANTU KAMI SHARE KES INI )

Assalamualaikum. Sahabat yg dirahmati Allah. Saya Ustazah Nur, ingin memohon bantuan sahabat semua untuk meringankan beban En Muhammad Faizal Bin Abdul Rahman  Isteri beliau yg bernama Fazlinda Haris. 

Mereka mempunyai seorg anak Fatin Areesa yg dirawat di tkt 4 wad 4D  PPUKM cheras. Sudah 4 bulan berada di hospital kerana penyakit A Plastic anemia. (sejenis cancer darah)sekarang dibilik pengasingan kerana darah dijangkiti kuman..

Mereka dari kuantan. Menginap di rmh Flat Sri Labuan Blok 6 Tkt 2 No. 114 dgn menyewa rm5 sehari. Di rmh ini tidak boleh memasak.. hanya boleh masak nasi shj... Berulang alik dn bergilir2 menjaga anak di hospital. si ayah terpaksa cuti tanpa gaji dan skrg sedang berusaha mencari kerja sambilan disini ( nom hp en faizal 011-17852919)

Masalahnya skrg mereka sudah kehabisan wang utk keperluan harian dan untuk membeli pampers apatah lagi untuk membeli makanan ...

Mereka ada anak yg lain dan masing2 kecil lagi...

Dengan rasa terpanggil..sahabat2 kita telah pergi melawat keluarga ini di hospital HUKM pada 28/10/16 hari selasa ..jam 4 ptg tadi..

Kami merayu kpd semua ..atas rasa keibuan dan rasa persaudaraan sesama insan...

Sekiranya ada yg prihatin dan ihsan dari sahabat2 untuk menyumbang duit..boleh beri pada saya untuk kami sampaikan ......
atau derma boleh dibank in dalam acc ibunya.
Fazlinda bt haris
(no acc  maybank 106164184291 )

..Bagi yg ade kelapangan ingin menziarah Adik Fatin Areesa di hospital pun dialu2kan..

Insha Allah. Semoga Allah lapangkan pintu rezeki pd penderma dn semoga kesihatan adik Fatin bertambah baik hendaknya.

Kes sudah disahkan oleh.
PUAN ROSYA YUNUS ATJ-01


No comments