TABUNG PESAKIT KRONIK : Jom Bantu ADIK ZUL Pesakit Usus & Jantung

Share:



JOM BANTU ADIK ZUL SEIKHLAS HATI.

Pada teman2 yg mempunyai anak yg sebaya adik zul, insyaAllah sama2 kita hulurkan sedikit bantuan  untuk meringankan beban keluarga adik zul menampung kos rawatannya di hospital.

sedikit info berkaitan keluarga adik zul;

Muhammad zul haiyqal b zulfarid yg kini berusia 3 tahun memerlukan sokongan dan bantuan dari saudara/saudari semua yg prihatin dengan masalah kesihatan adik kecil ini yang masih memerlukan rawatan susulan. 

Adik zul haiyqal yg menhidap penyakit usus berlubang dan injap jantung bocor sejak dari kecil lagi. saya sendiri sempat menziarahi adik zul di rumah sewa ibubapanya di Ayer Molek, Melaka.






saya difahamkan ibu adik ni tidak bekerja krn sepenuh masa menjaga adik zul ini. ayahnya hanya mengambil upah potong rumput dan tidak boleh bekerja berat kerana masalah kesihatan akibat kesan kemalangan beberapa tahun yg lalu.

ibunya berhasrat nak menjalankan perniagaan kecilan seperti membuat karipat dan donut frozen namun kekangan dari segi modal.

adik zul ini dari masa ke masa akan terus dirujuk ke hospital dan juga institut jantung negara (IJN) utk menerima rawatan susulan.





insyaAllah sama2 kita doakan agar dapat kita sedikit sebanyak menyalurkan sumbangan utk membantu meringankan beban yg ditanggung keluarga ini.
utk info lanjut tuan/puan amat dialukan untuk hubungi sendiri ibu adik zul bertanyakan keperluan yg diperlukan;

sebarang infaq bolelah disalurkan ke akaun ibunya Pn Roslina bt Abd Rahman menerusi no akaun di bawah:

CIMB BANK 7018 047971

NO TEL: 0176559625- puan roslina
lokasi Ayer Molek, Melaka.





saya yg menjalankan amanah dari pihak keluarga adik zul;
-admin ATJ 01-



Facebook : amal till jannah

No comments