Selamat Hari Raya Aidilfitri

Share:
Assalamualaikum,

Apa khabar para pembaca Amal till Jannah, sudah lama kami tidak bersiaran di website utama kami. Kekangan masa dan tenaga untuk menguruskan website utama kami agak membatasi masa kami. Namun insha Allah, atas izin Allah.. Alasan itu akan kami ketepikan.

Semoga Allah memaafi kami atas ketidakupayaan kami dalam menyebarkan setiap amal dan infak buat kalian. Sedangkan kami sentiasa aktif mengadakan program cuma hanya di website sahaja kekangan itu terbatas.

Insha Allah kami akan cuba sedaya upaya kami di sini. Semoga kalian terus mendoakan kami ya.

Dikesempatan ini kami dari pihak Amal till Jannah mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat seluruh rakyat Malaysia. Semoga amalan kita di bulan Ramadhan ini diterima Allah dan diangkat darjat kita semua di sisi Allah.

Aamin

1 comment:

  1. APAKAH ANDA MEMBUTUHKAN PINJAMAN? JIKA YA Email: clarabannyloaninvestmentplc@gmail.com : UNTUK PINJAMAN ANDA HARI INI, KAMI DI LAYANAN ANDA. Layanan ini adalah untuk memberikan dukungan keuangan kepada individu, pengusaha dan wanita dalam bisnis. Jika Anda tertarik, silakan hubungi kami sekarang melalui email perusahaan: clarabannyloaninvestmentplc@gmail.com : Kami siap melayani Anda.

    ReplyDelete